zaterdag 3 januari 2009

Happy new year, CMF én goede voornemens

Gezellig dat je mijn blog weer bezoekt, ondanks dat ik zo weinig heb laten zien de laatste tijd ( schaam schaam). Door drukte in De Koets rondom de feestdagen heb ik helemaal niet kunnen scrappen! Ik heb wel nog een leuk boekje liggen, maar steeds als ik foto's van het boekje wil maken is het al weer donker ( lang leve de horeca hihi). Het is een transparant boekje, erg leuk! Evi heeft er ook een gemaakt, kijk maar eens!
Verder wel héél leuk nieuws...ik kom weer in de Creatief met Foto's! dus begin februari naar de winkel rennen (of je brievenbus) om te zien wat er nu van me in staat! Ik ben wel erg trots dat ik er weer in sta, zeker na al de leuke reacties van de vorige keer!

En? Heb jij goede voornemens? Ik wel:
* gezonder eten
* meer scrappen (vooral gezellig met Evi)
* meer tijd voor mezelf maken
* me minder zorgen maken om alles
* me vaker ontspannen voelen
* vaker met Kuta naar het bos, hij (en ik)geniet er zo van!

* trainen voor de kennedymars én uitlopen
* iedere ochtend make-up op doen
* iedere avond mijn make-up eraf halen
* iedere dag, dag- én nachtcreme gebruiken
* mijn haren lang laten groeien
* net zoveel leuke dingen doen als in 2008, zoals de 3j's ontmoeten

* boekje scrappen over Cuba, Martijn en 2008 ( en nog veel meer natuurlijk)
* vaker tijd maken voor vrienden
* vaker mezelf over dingen heenzetten, en doorgaan
* attenter worden ( misschien dat je dit jaar dus wél een kaartje ontvangt met je verjaardag)
* nog meer plezier maken in De Koets, net als hieronder

* beslissen of er wél of geen 2e hondje komt ( kuta gaat dekken, een puppie daarvan is wel héél leuk)
* vaker bij famlie langs gaan, want kijk eens wat een schatje:

* op fotocursus gaan en héél veel mooie foto's gaan maken
* me nog beter verdiepen in photoshop
* vaker uitslapen ( in het weekend na het werken)
* vaker optijd mijn bed uitkomen ( doordeweeks als ik niet gewerkt heb)
* minder katers veroorzaken (neem toch eens een cola tussendoor ( of meerdere!)
* net zo'n spetterend jaar als 2008 beleven!!!!!!
hmmm over een jaartje maar eens kijken wat ervan terecht komt!

Tot na het weekend!
Gr Linde

2 reacties:

Evi zei

Leuke voornemens!!
Ik sluit me bij vele aan :))

Anoniem zei

Wat een goede voornemens!!!! Ik ben benieuwd... Tegen de tijd dat je zo oud bent als ik is veel hiervan een ingesleten gewoonte....echt waar!x