zaterdag 24 januari 2009

Miniboekje Extrema 2008

Hoi!
Eind maart gaan wij met de hele familie van mama's kant een weekendje weg. Evi en ik geven dat weekend een workshop scrappen aan de familie-leden die dat leuk vinden.
We zijn al erg druk geweest met het uitzoeken van materialen, pakketjes maken per persoon én het voorbeeld maken. Dit hebben we gister gedaan. Best lastig om alleen díé materialen te gebruiken die in de pakketjes zitten. Maar het is gelukt:











Het is een erg vrolijk miniboekje geworden ( het is 10 x 10 cm). Kijk ook eens op de site van Evi, wat zij gemaakt heeft van het pakketje! Dus als er familie-leden kijken...dit staat jullie te wachten!
Verder hebben mama en ik ons opgegeven voor een workshop taart bakken bij www.detaartwinkel.nl. We gaan 12 februari een valentijnstaart maken, ik heb er erg zin in!
Grz Linde

3 reacties:

Evi zei

Ik vind jouw boekje helemaal leuk geworden!!
Ik moet toch ook echt eens die heidi swapp cursus gaan doen want ben echt jaloers op je handschrift :).
Ik ben benieuwd wat de familie ervan gaat maken!! :)

Unknown zei

Ziet er super uit! En als je dat handschrift heb geleerd door die Heidi Swapp cursus dan ga ik die ook doen hihi! En een leuk idee trouwens, ga eens kijken of ik mijn familie zo gek kan maken ;) LOL.

xx Kim

Viv zei

Het idee om jullie familie te laten scrappen vind ik echt super! En het boekje is echt heel erg leuk geworden!