woensdag 24 december 2008

Fijne kerstdagen!

Ik heb het de afgelopen dagen lekker druk gehad, met vanalles en nog wat. Uiteraard de voorbereidingen voor kerst, we zijn met de Koets alle dagen open. Maar ik heb ook een kerstdiner gehad met de vrienden, een feest in De Potdeksel, gister zijn we naar Wit Licht geweest ( een érg indrukwekkende film!) etc. En nu is de kerst bijna hier...en ik ben ziek! Ik baal als een stekker, maar lig met ontstoken holtes in mijn bed! Stom!
Ik heb nog wel een leuk boekje te showen aan jullie, maar geen puf om foto's te maken ervan. Dus dat zien julie ná de kerst!
Fijna dagen!
gr Linde

2 reacties:

Anoniem zei

Balen dat je ziek bent, maar we hebben nou gisteravond wel heel gezellig samen op de bank gehangen! liefs x

Anoniem zei

Van harte beterschap en we hopen
dat je morgen weer zover bent dat
je kunt komen. Toch een heel goede kerst en tot gauw ziens.