zondag 11 januari 2009

Boekje van stof

Hoi,
Mijn peettante werd deze week 50, en voor haar heb ik een boekje gemaakt! Ik heb het boekje genaaid tijdens de 'naailes' die ik van mama heb gekregen. Dus mijn eerste projectje op de naaimachine. Het is gebaseerd op een boekje van Marcia, zij gaf een workshop. Bij vivian zag ik het resultaat, dat inspireerde mij ook!








Vandaag hadden we feest van mijn tante, het was erg gezellig! Weer eens lekker bijgekletst met mijn familie. Nu lekker vroeg mijn bed in, Desperate housewifes kijken, want morgen is het vroeg weer dag...we gaan 3 dagen naar A'dam, joehoe!
Gr Linde

3 reacties:

Evi zei

Ik vind hem super!!
Veel plezier in A'dam!!

Marieke zei

Hij is echt supercool!

Viv zei

Wat is je boekje gaaf geworden!!! Sinds ik met stof gescrapt heb ben ik er helemaal verslaafd aan geworden!