woensdag 28 januari 2009

Verliefd!!! ( en scrap-projectje Cuba)

Hoi!
Ik ben vorige week in de Ikea verliefd geworden op een héél mooi kastje! Gelukkig kwamen we voor nieuwe kastjes op de slaapkamer, en ben ik dus gister trotse bezitter geworden van dit kastje:

In de loop van februari krijgen we ons nieuwe bed, een boxspring, en zal onze nieuwe slaapkamer compleet zijn, joehoe!

Verder ben ik ondertussen al een heel eindje met mijn scrap-projectje over onze reis naar Cuba. Ik ben een box aan het maken, met daarin kaartjes over onze reis naar Cuba. Dit is de box:

We hebben in 6 hotels geslapen,dus daarom heb ik het verdeeld in 6 'tabjes'. De eerste gaat over Havana. Dit is het 'titelblad':


Dit zijn de kaartjes die ik al af heb. Deze gaan dus nog allemaal over Havana:













Als je de kaartjes groter wilt zien, klik er dan op!
Ik heb nog een heleboel kaartjes te gaan, maar omdat dit een onvergetelijke reis was, wil ik dat dit ook een mooie, volle box gaat worden. De achterkanten zal ik beplakken met ruitjes en lijntje papier en gebruiken als journaling. Daardoor kan ik de voorkanten vooral voor de foto's gebruiken, en kunnen de mensen die er meer over willen weten, op de achterkant kijken.
Wanneer ik meer kaartjes af heb, zal ik ze meteen weer showen!

Grz Linde

4 reacties:

Anoniem zei

Linde Broekman, wat grappig om jou hier tegen te komen!

Ik ken je van de basisschool. Toen ik nog een guppie was en in groep 6 zat, zat jij in groep 7 of 8 en heb je nog eens in een poeziealbum van me geschreven. Hahaha dat ik dat nog weet he. Dat komt doordat ik laatst die albums nog eens tegenkwam en doorbladerde!

Groetjes, Renske

Evi zei

Het wordt zoooo leuk!!!!!

Anoniem zei

Het kastje is echt geweldig!!!
Iki begrijp helemaal dat je ervoor gevallen bent!! En de Cuba-box wordt ook prachtig! x

Anoniem zei

Thnx voor je berichtje op mijn log. Ik kan je wel een grotere foto mailen haha! Maar op mijn log staan er genoeg in het archief.

Marieke ken ik via via, loghoppen om het zo maar te noemen.

Je kan me mailen op rennebol@hotmail.com

Groetjes!