vrijdag 27 juni 2008

Dutch Dare #42

Hoi ,
Na een weekje te hebben over geslagen heb ik deze week weer een LO gemaakt voor de Dutch Dare #42
Dit is hem geworden:

Ik had nogal wat keus uit gekke foto's haha! De grote sticketr op de achtergrand is zilver, maar dat fotografeert best lastig, dus daardoor zie je dat niet zo goed.
Verder hebben we een nieuwe computer, joehoe! De andere liep steeds vaker vast, internet deed het niet meer etc. Dus lekker met een schone lei beginnen! ( nu mijn laptop nog opschonen haha)
Gister leker een avondje gescrapt met Evi, érg lekker dat ik weer een avondje kon frotten.
Grz Linde

2 reacties:

Evi zei

Hij is erguhh gaaf!
Jammer idd dat het zilver op de foto niet zo goed uitkomt :(
In het echie is hij nog gaver!

Anoniem zei

Ik ken de sticker, dus kan me helemaal voorstellen hoe hij er in het echt uitziet.Gaaf! x