zaterdag 21 juni 2008

zucht

Sinds een tijdje heb ik veel last van mijn schouders, nek en mijn armen tot aan mijn pinken. Helaas heeft dat maandag zijn hoogtpunt bereikt, waardoor ik rustig aan moet doen. Het lijkt op overbelasting, maar ook op spanning in de nel ens chouder waardoor zenuwen afgelemt worden. Weinig kunnen werken, niet kunnen scrappen, zelfs boodschappen doen was teveel.
Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op! Ik heb gister weer gewerkt, en vandaag naar de Ikea geweest ( evi bedankt voor het sjouwen hihi) dus hopelijk snel weer leuke verhalen en scrap-foto's.
Morgen vertrekken we voor 2 nachtjes Texel, dus dat moet wel leuke verhalen en foto's opleveren. Hopelijk kom ik daar lekker uitgerust van terug!
Toi, toi, toi voor zo meteen bij de wedstrijd!
Grz Linde

1 reacties:

Evi zei

Veel plezier in Texel!!