dinsdag 1 juli 2008

MLS Sketch #7 & Jens

Hoi,

Gister flink aan het scrappen geweest. Als eerste heb ik een LO gemaakt aan de hand van de Sketch die Evi heeft gemaakt voor voor Sketch #7 van MLS.
Dat is de volgende:

Vooral het verhaal er achter is erg grappig. Floor en ik gingen tijdens het werken op afstand borrelen. Floor stuurde op een gegeven moment een mms ( een foto via de telefoon voor de leken in telefoonland), en zo maakte we steeds grappigere foto's, met steeds sterkere drank aan onze mond. Uiteindelijk ging floor zogenaamd aan de biertank hangen ( waar 1000ltr inzit), maar het toeval mocht dat er bij ons een tank leeg was, en daar ben ik in gaan liggen. Dat was een hele klus en ik verrekte ongeveer al mijn spieren ( ik kan goed neplachen zoals je ziet op de foto LOL), maar ik heb er een heleboel mensen mee aan het lachen gemaakt hihi!

Verder heb ik nog een LO gemaakt:

Je hebt soms papier waar je meteen verliefd op wordt, en dat had ik met dit vel. Vraag me niet waarom, maar ik vind het prachtig. Dit moest dus bewaard worden voor dé foto, en dat werd deze. Ik heb de foto gemaakt in het ziekenhuis, toen ons neefje Jens net geboren was. Ik ben erg trots op de foto, omdat hij precies geworden is hoe ik wilde. Dus daarom mocht deze foto op dit papier!
De songteksts is van een liedje van de 3j's, en geeft me kippenvel, zo lief. Dus klik maar eens op de foto, zodat de LO groter wordt, en lees hem maar eens rustig. Of kijk hieronder de clip en luister naar de tekst:

Schattig toch?
Dus die móést bij de LO over Jens!
Grz Linde

3 reacties:

Evi zei

GEWELDIGE LO's!!!!!!!!!!!!

Marianne Hope zei

Mooi en kleurrijke LO's

Anoniem zei

Ze zijn allebei geweldig!!! x