zaterdag 14 juni 2008

Bon Jovi en meer

Hallo!
Ik ben gisteren naar Bon Jovi geweest en heb daardoor in de Arena het voetbal gekeken. Hoe gaaf is dat!?!
Een uitgebreid berslag vind je bij Evi ( hoezo mezelf er makkelijk vanaf maken?)
Ik heb ook wat foto's bij haar 'gepikt' want ik had zelf mijn toestel niet bij me:



Verder toch geen foto van mijn creatieve avond, want ik ben verder gegaan met het boekje over Kuta, en dat is dus nog niet af :(
Het was wel een érg gezellig avondje want behalve Evi, waren mama en Loes er ook en die zijn óók maar aan het scrappen geslagen die avond. Gezellig met z'n 4en zitten frotten dus.
Vanavond weer lekker werken, ook altijd weer leuk na een avondje vrij! En volgende week een druk weekje voor de boeg want we hebben iedere avond wel iets. Maandag horecauitstapje, dinsdag werken ivm voetbal, woensdag altijd werken, donderdag eindfeest van het Hippisch centrum dus ook werken en dan is het al weer weekend. Ik hoop dus dat ik overdag een gaatje kan vinden om te scrappen!
Grz Linde

2 reacties:

Anoniem zei

Heerlijk een avond met zo'n uitslag en dan ook nog een super concert!!!
Toi,toi,toi, voor volgende week, maar is óók heel gezellig natuurlijk! x

Anoniem zei

Gefeliciteerd tante Linde! Enne, als inderdaad op Evi's blog over jullie geweldige avond... Wat een supergave crime scene layout heb je met het lint gemaakt!