zondag 4 oktober 2009

LO's zwangerschap

Hoi!
Iedere week van mijn zwangerschap maak ik één LO, om na mijn zwangerschap een mooi boek te hebben. Ik heb nu tm week 9 af, en loop dus nog een paar weekjes achter. Maar ik hoop dat deze week in te halen, zodat ik daarna één LO per week maak. Dan blijft het leuk, en heb ik ook tijd voor andere projectjes.
Dit zijn de LO's tot nu toe:

Ik heb voor iedere LO papier gebruikt van het merk Sassafras, en dat wil ik ook blijven doen. Ik gebruik wel verschillende lijnen door elkaar, anders wordt het wel héél eentonig!
Grz Linde

3 reacties:

mama zei

Wat super om alles achter elkaar te zien en zo straks een mooi overzicht te hebben van je zwangerschap!!

Evi zei

Ze zijn allemaal erg mooi! Dat wordt een leuk album!!!

Anita zei

Wat GAAAAAAAAF..... dat wordt een geweldig boek!!!!
Ennuh........trouwen!!!!! Van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag!!!!!!