donderdag 1 oktober 2009

8 weken echo

Zoals ik nog steeds beloofd had, de echo van 8 weken:

Links het hoofdje, en rechts daarvan het lijfje met al stompjes waar de armen en benen uit gaan groeien. Ik ben inmiddels al weer 11 weken, dus al weer 3 weken verder! Volgende week weer naar de verloskundige, en ik hoop stiekem wel op nog een echo. Het zal er dan al weer helemaal anders uitzien allemaal!

Ook ben ik flink aan het scrappen, van iedere week van de zwangerschap één LO, ook deze zullen een dezer dagen op mijn blog verschijnen!

Verder gaan we 20 oktober trouwen, gewoon klein. Ik heb al een erg leuk jurkje en ben vandaag geslaagd voor schoenen, joehoe! We maken er een gezellig dagje van met familie en een paar vrienden. Eerst trouwen en dan een uitgebreide lunch. Ik heb er zin in :) !!

Waar ik ook zin in heb.......de honeymoon! We gaan naar Mexico, Playa del Carmen. We gaan naar dit hotel, ik kan niet wachten!

gr Linde

4 reacties:

Mandy zei

Hoi Linde, wat leuk dat jullie gaan trouwen! Ik hoop dat je met week 12 weer een echo krijgt, meestal doen ze dat wel... Ik ben nu 12,5 week zwanger en de echo deze week was zo leuk, het kindje lag zich uit te rekken en ging duimen, zooo schattig! Voel je je goed?

Evi zei

He, zie ik daar mijn petekind? :)

Unknown zei

Leuk zeg, dat jullie gaan trouwen! En mmmm luxe die honeymoon, neem het echt heel erg veel van want als het kindje komt wordt het anders, he. Maar ook erggg leuk want ik geniet erg veel van!

Kirs xxx

Renske zei

Heey Linde

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en met het huwelijk wat gaat komen!

Mooie datum hebben jullie gekozen om in het klein te trouwen (mijn verjaardag! hihi)

Groetjes, Renske