dinsdag 13 oktober 2009

12-weken echo

Hoi!
Ben helemaal blij!
Heb gister zo'n geweldige echo gehad!Eerst uitwendig, toen zagen we het hartje al kloppen ( toen kon ik al wel huilen) maar verder niet zoveel. Dus ging ze inwendig proberen. Toen zagen we echt álles! Zij was er zelf verbaasd over hoe goed we alles zagen! Zagen het hartje kloppen, een volle maag en blaas, de ribbekast, ruggengraat, hersenhelften, neusje, mondje, kaken, boven- en onderarmen én benen, konden zelfs de vingertjes tellen ( het waren er 10!!)! De buikholte en het hoofdje waren gesloten, dus alles wat ze rond deze tijd kan controleren was goed!
Hij (of zij) lag met de beentje opgetrokken en was van de billetjes tot en met het hoofdje 6,6 cm groot, echt een minimensje!
Ik ben onbewust toch erg bang geweest tot die 12 weken echo! Was bang dat er nog iets mis ging, je hoort het zo vaak! Dus was echt zo super opgelucht! Het was mijn 3e echo, maar op de 1e 2 zag je niet zoveel als nu ( was bij 5 en 8 weken). Ik heb echt liggen genieten. Nu kwam ze weer op een andere datum uit, op 20 april, dus ze vermoedt dat de verloskundige 17 april aan zullen houden. Dus ik ben 13 weken en 2 dagen zwanger!
Als Evi de echo's heeft ingescand, zal ik ze op mijn blog zetten!

Zondag heb ik een super leuk vrijgezellenfeest gehad, maar daar vertel ik snel meer over (incl foto's)

Gr Linde

4 reacties:

Evi zei

Ik ben erg benieuwd naar de echo's!!! Gek zeg, 6 cm en dat je dan al zoveel kunt zien...het blijft een wondertje he:).
Ik zal de echo's snel inscannen!!

mama zei

Oma is natuurlijk ook helemaal blij en opgelucht en vindt dit prachtig om te zien x

Yvonne zei

Wat heerlijk! Het genieten kan beginnen! Wordt een leuk verjaardagscadeautje aan jezelf ;-) !!

Aafke zei

Super dat alles goed is! Leuk om alles op je blog te volgen..
Echt heel toevallig dat je bijna op je eigen verjaardag uitgerekend bent.

kus