vrijdag 18 juli 2008

Hoi!

Ik heb weer een gezellig druk weekje achter de rug! Maandag zijn we naar dusseldorf-kermis geweest, wat echt super leuk was! Echt een hele grote kermis, met héél veel vreetkramen!
Dinsdag hebben we sport-avond gehad. We konden squassen, darten, poolen, bbq-en en drinken te we er bij neervielen. Dat laatste is gelukkig niet gebeurd, maar we hebben wel een hele gezellige avond gehad.
Woensdag heb ik gescrapt ( dinsdag overdag trouwens ook) maar ik kan niet laten zien wat, want het is een verassing voor iemand die altijd op mijn blog kijkt, oeoeoeoeoeoe! Het wordt wel héél leuk, dus zodra het klaar is en ik het aan de persoon in kwestie heb laten zien dan krijgen jullie het emteen te zien!
Morgen gaan we naar Extrema, waar ik érg veel zin in had totdat ik het weerbericht las :(
Dus ik heb maar een warme trui en een poncho uit kast gepakt en super hippe regenlaarzen gekocht, mij zullen ze niet hebben! Jullie zullen de foto's snel zien!
Nu maar weer aan eht werk, want er staat ons een heftige avond te wachten, de bouwvak wordt vanavond ingedronken. Dit levert nogal eens lastige klanten op die erg vervelend zijn :( Maar als ik dat overleeft heb, heb ik lekker de rest van het weekend vrij, joehoe!!
Grz Linde

2 reacties:

Anoniem zei

Heel veel plezier met hopelijk toch ook een beetje zon!x

Evi zei

Heel veel plezier bij Extrema!!!!!