maandag 21 juli 2008

Extrema!


Hoi,
Zaterdag zijn we naar Extrema geweest, wauw! Het was weer net zo gaaf als vorig jaar! Ze hadden echt rotweer voorspeld maar we hebben maar 2 buitjes gehad. Tijdens een bui hebben we snel onze poncho's aangetrokken en tijdens die andere bui zaten we net onder een luifel te eten. Voor de rest hebben we lekker zon gehad, ik heb zelfs bijna de hele dag in mijn strapless truitje gelopen! Hier wat foto's:

Met z'n allen.


Alleen de vrouwen.


Party!




In de regen, nog steeds plezier haha!


Even een dutje doen, ik heb zo een uur liggen slapen. Ik had dan ook maar 3 uur slaap gehad van vrijdag op zaterdag.


Eten ( onder een afdak, joehoe!)
voor alle foto's check mijn webalbum

Gister hebben we nog lekker een dagje vrij gehad en hebben ge-bbqd bij Twan en Floor, samen met Thijs en Loes. Lekker gegeten mojioto's gedronken én spelletjes gedaan. Vandaag gaan we naar roze maandag in Tilburg ( met dit rot-weer :( ). Dus wij hebben weer een paar leuke dingen achter de rug en voor de boeg!
Grz linde

2 reacties:

Evi zei

Leuke foto's, leuke haar en leuke laarzen hihi!!!!

Anoniem zei

Ik ga vooral voor de laarzen..echt gaaf!x