donderdag 1 februari 2007

Schilderij!

Hoi!
Afgelopen jaar in juni ben ik in Utrecht aan de hogeschool afgestudeerd voor de opleiding P&A. Ik kreeg toen van mijn ouders een geweldig kado, ik mocht namelijk een schilderij laten maken. Er is wat tijd overheen gegaan. Ik wilde een leuke foto afwachten, ik moest iemand zoeken die kon maken wat ik wilde, en daarna heb ik nog een aantal keren op en neer gemailt met hem voordat ik het perfect vond. Maar nu is ie eindelijk af, en hangt hij ( bijna) op de schouw ( hij staat er al wel op). Dit is het resultaat geworden.....Het is gemaakt van een foto van Bali. Deze foto hebben we gemaakt met de zelfontspanner, waar we erg veel lol om hebben gehad. Ik vind het een mooie foto omdat we alletwee lachen en omdat ik fijne herinneringen heb aan Bali. Vooral de bloem achter mijn oor maakt het een leuk geheel vind ik. Ik ben super blij dat het schilderij er nu is!! Dank je wel papa en mama!!!

gr Linde

2 reacties:

Evi zei

Heeeeeeeel gaaf!!!!!!

Annes Art zei

Wowwwwwwwww die is mooi!!