woensdag 14 februari 2007

Kunstwerkjes

Omdat ik steeds ´s avonds stempel loop ik steeds tegen het zelfde probleem aan...foto´s maken van de kaarten lukt niet in kunstlicht. Dus denk ik steeds ´dat doe ik morgen wel´, en dan denk ik er de volgende ochtend niet aan. Máár ik had nog een foto liggen van een kaart die voor iemand anders was, maar hem nu heeft gekregen dus die heb ik nu maar eens gepost.
Ook heb ik meegedaan aan de wednesdaystamper, maar die foto is niet echt super geworden. Toch zet ik hem er maar op want morgen is het al weer woensdag. Het thema was ´Valentijn´.
Mijn goede voornemen: de volgende ochtend metéén foto's maken. Zo ook morgen want ik heb vanaaf 2 hele leuke gemaakt vind ik zelf hihi, die ik er dan morgen opzet.
Gr Linde

1 reacties:

Anoniem zei

Het is een prachtige kaart.