donderdag 22 februari 2007

Carnaval pic's

Hier nog wat leuke foto's van de carnaval. Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Alles van de carnval netjes afgewerkt, en druk geweest om alle foto's op de computer te zetten zodat iemand anders ze op de koets-site kan zetten.


Natuurlijk heb ik vandaag ook lekker veel met Kuta geknuffeld. Hij is weer helemaal in zijn hum nu hij weer lekker veel aandacht krijgt. Ik keek net in zijn bekje, en hij heeft een fietsenrekje!! Zijn voortandjes zijn er namelijk uit!! Hihi!!


Op de foto's sta ik met lieke achter de bar, borrel ik met Christel, Mark en
Lana, poseer ik als superman, staat Mark als hotdag verkoper met Kuta als hotdog en loopt Mark met de frikandellen speciaal. Wij hebben dit jaar voor de 2e keer frikandellen speciaal weggeven op 'aswoensdag' in plaats van de traditionele haringen. Héérlijk toch?!?


Ik ga nu weer lekker op de bank liggen en morgenmiddag lekker een paar uurtjes stempelen. En morgenavond... Jan Smit!! jippie!!


Gr Linde

1 reacties:

Evi zei

Ziet er allemaal gezellig uit!
En Kuta tandjes, leuk hihi