zaterdag 17 februari 2007

Carnaval!!




Zo! Van mij hoor je een paar daagjes denk ik niks want wij zijn gister begonnen met...CARNAVALLEN!!!


Net is mama Kuta komen halen voor 2 daagjes en ik mis het nu
al... maar daar krijgt hij lekker veel aandacht die wij hem nu even niet kunnne geven. Want Carnaval is natuurlijk werken,werken, werken voor ons. Supe rleuke dagen altijd! dus we gaan er weer voor!!
Fijne Carnaval voor iedereen!!

Gr Linde

Ps en wil je weten hoe Kuta verkleed gaat Maandag? Check dan ff bij mijn links de site van evi!!!

3 reacties:

Evi zei

Ik heb mijn eerste avondje erop zitten en ik ben nu al brak! Morgen lekker thuis blijven dus zodat ik maandag met jullie rosenmontag kan vieren!

Mieke zei

Veel plezier Linde en Kuta is gaaf verkleed haha!!

Evi zei

Hoe heb jij dat gedaan met die foto's over elkaar????
Kei leuk, maar ik krijg het niet voor elkaar.....