woensdag 10 januari 2007

Mijn eerste boekje met mijn eigen spulletjes!!










Afgelopen zaterdag was ik met Evi en Charlene naar De Creatie geweest om wat scrap en stempel spulletjes te kopen. Gister ben ik er voor het eerst mee aan de slag gegaan. Ik heb een boekje gemaakt voor mijn vriendinnetje Lieke. Het is uiteindelijk nachtwerk geworden, maar asl ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken! Ik heb een lekker relaxed dagje gehad, en me heerlijk uit kunnen leven.
Ik heb geprobeerd om zo mooi mogelijke foto's te maken van het boekje.

Met Kuta gaat het nog steeds niet echt super. Hij is een beetje suf. Hopen dat het morgen beter gaat!

Gr Linde

4 reacties:

Evi zei

superrrrrrrrrrr mooi!
zal ze blij mee zijn!!

charlene zei

Heej Linde! Ziet er goed uit hé!!

Anoniem zei

Wat gaaf! Zeker weten dat Lieke er hartstikke blij mee is! liefs mama

Mieke zei

Gaaf boekje!! Leuke blog heb je!!
Groetjes,
Mieke.