woensdag 24 januari 2007

ATCtjes!

Hoi!

Vorige week en maandag heb ik mijn eerste ATCtjes gemaakt. Die van vorige week was voor Evi bedoeld, maar ik was niet helemaal tevreden. Toen ik hem aan Evi liet zien vond ze hem wel mooi, dus tóch gegeven en tóch maar op mijn blog hihi!






Deze ik maandag heb gemaakt ben ik zelf wel tevreden over, ik wil daar ook een serie van gaan maken omdat ik de felle kleuren leuk vind én omdat ik nog 2 van deze achtergrondjes heb gemaakt. Ik heb de achtergrond gemaakt met spin en splash, wat mijn vriend ook érg leuk vond om te doen haha!



Gister lekker bij mama wezen eten. Kuta heeft daar weer lekker met Daan lopen ravotten. Ook hebben we natuurlijk weer wat foto's van Kuta gemaakt!













Verder heb ik nog twee kaartje van vorige week gefotografeerd. Ook deze kaartjes moest ik maken in 'zoete' stijl ( ik kan nog steeds niet zeggen waarvoor haha)



Gr Linde

0 reacties: