donderdag 11 januari 2007

Kuta is weer bijna beter!

Gisteravond was Kuta nog behoorlijk ziek. Máár begon al wel dode wormpjes te poepen wat betekend dat het kuurtje is aangeslagen. Vandaag gaat het weer veel beter met hem. Hij slaapt nog wel véél meer maar als hij wakker is dan is hij ook écht wakker, oftewel weer de oude vertrouwde Jack Russel Kuta haha!

Wat ik overigens nog helemaal niet verteld heb is dat ik een goed voornemen heb voor 2007....stoppen met nagelbijten!
Dit is voor mij écht een uitdaging omdat ik dat al mijn hele leven doe. Maar omdat ik ook heb kunnen stoppen met roken een aantal jaar geleden vind ik dat ik dit ook moet kunnen!!! én....ik heb al 11 dagen niet meer gebeten, mijn nagels krijgen zowaar al een 'wit randje' WAUW!!!
Nu alleen een kwestie van volhouden!!

Gr Linde

1 reacties:

Evi zei

Goed bezig!
Wel zielig voor Kuta...doe wormpjes...bahbah... Fijn dat het weer beter gaat!