zondag 21 januari 2007

druk, druk, druk!

Ik heb het de laatste week nogal druk gehad, vooral leuke dingen hoor, dus ff niet van gekomen om op mijn blog te schrijven. Maar dat zal ik nu snel even inhalen!

Maandag zijn mark, ruud, floor, twan, margot en ik op stap geweest naar A'dam. Aanleiding was een nieuwjaarsborrel van Bacardi. Eerst hebben floor en ik gewinkeld, ik heb een supergave drinkbak voor Kuta gevonden, en hebben de mannen in de kroeg gehangen. Daarna is margot ook aangesloten en zijn we lekker wezen eten. Ik heb voor de 1e keer in mijn leven kikkerbillen op ( en ze waren nog lekker ook!!)!

Daarna zijn we naar de HMH gegaan voor het feest van Bacardi. Dat viel best tegen, maar wel heerlijke cocktails gehad! Uiteindelijk zijn we naar café Bolle Jan gegaan, waar we tot sluit zijn blijven feesten! Het was een super avond! Daarna lekker in ons bedje gekropen in ons hotel, waar ik heerlijk heb geslapen!


Ook heb ik deze week gestempeld. Ik moet nog véél leren maar heb een beetje zitten uitproberen. Ik moest een hele zoete kaart maken voor iemand ( nog even geheim voor wie) dus dit is het resultaat..

Vandaag lekker uitgeslapen omdat ik gister best op tijd op moest omdat evi, charlene en ik stempel/scrap inkopen gingen doen. Vandaag leker tot 2 uur in bed gelegen en daarna nog een uurtje onder de zonnebank. mark was met kuta naar de hondenclub dus daar hoefde ik niet naar om te kijken. Maar toen ik net de was in de machine ging doen was kuta al weer thuis. Omdat hij het héérlijk vind om op kussen, dekens en alles wat zacht is te liggen, gooi ik hem altijd in de wasmand als ik de was naar beneden breng. En zoals je ziet vind hij dat heerlijk!!
Nu ga ik maar weer eens beneden aan de slag, want vanaaf zijn we weer open, met als daghap.....Giant Cheese van ruud!! Ik ben benieuwd!!!
gr Linde (& kuta die lekker bij mij op schoot op zijn botje ligt te knauwen!!)

1 reacties:

Evi zei

Snel getypt? hihi...paar spelfoutjes...en ik heet voortaan evo hihi....
maaruhh hele leuke foto van kuta in de wasmand! zal hij wel lekker vinden!
giant cheese?? was is dat? ben benieuwd of het smaakte... wij hadden nasi, ook lekker!
is wel leuk weer een post op je blog, het was idd al weer effe geleden...