maandag 11 december 2006

Internet weg

Nét als ik een blog begin....begeeft mijn internet het :(

Máár snel even een plekje gevonden met draadloos internet om toch even snel een berichtje achter te laten.

De foto's van Kuta waren érg scheetig. Ik kan ze pas vrijdag ophalen, dus da n zal ik ze snel posten!

Kuta heeft een druk weekend acher de rug en ligt al bijna de hele dag lekker te slapen. Hij is zondag mee geweest naar het hockeyveld om door iedereen bewonderd te worden en daar heeft hij lekker rondgerend.

Daarna is hij tijdens openingstijd in de Koets geweest op zijn plekje onder de bar. Daar ligt hij lekker te slapemn op zijn kussen en als hij geknuffeld wil worden hoeft hij alleen maar achter de bar vandaan te komen....dan is er áltijd wel iemand die hem wil knuffelen.

Hij deed het super goed, wat voor ons natuurlijk heerlijk is omdat hij dan op zondag lekker benenden kan zijn.

Vanochtend was het zowaar een échte Jack Russel......hij rende rondje rond de bank en wist niet meer van ophouden. Nu nog héél schattig haha!



Deze foto is gemaakt op vorige week zondag tijdens sinterklaas. Lana nam Kuta meteen mee in haar nieuwe winkelwagen.

Ik ga snél weer met Kuta spelen.... tot snel!

Gr Linde

0 reacties: