dinsdag 9 maart 2010

Kamertje

Hoi!
Al even geen tijd meer gehad om te scrappen, dus daarom maar weer even wat andere foto's. Ons babykamertje is zo goed als klaar, alleen nog een beetje opruimen en één schilderij ophangen, namelijk deze: Opa en oma hebben deze gemaakt voor hun achterkleindochter. Oma heeft geborduurd, en opa de lijst gemaakt. Ik vind hem super mooi, en het is natuurlijk erg bijzonder dat ze dit kunnen maken voor hun eerste achterkleinkind! Ik ben er super blij mee!

Stippen, stippen , stippen!

Dit schilderij heb ik zelf gemaakt van de overige gordijnstof én van de extra stof die ik besteld had van het dekbedje. Er komt nog een zelfde boven te hangen maar dan met de naam erop. Ik heb de letters al klaar liggen.......

Mooi hè? Ik ben echt super blij met het kamertje! Het schilderij wat aan de muur hangt heeft oma vroeger voor Evi gemaakt. voor ieder kleinkind maakte ze er één. Die ze voor mij maakte hangt bij mama op de babykamer, en ik heb deze omdat hij zo mooi paste bij de rest!
Morgen gaat officieel mijn verlof in, want dan ben ik al weer 34 weken. Mijn voornemen is om dat de kamer helemaal af te maken, alles op te ruimen en alles uit te gaan wassen ( als de wasmachine gemaakt is). Leuk om allemaal te doen hoor!
Gr Linde

2 reacties:

Klaartje zei

Wat een leuk kamertje! Geniet van je verlof!

Yvonne zei

Wat een super mooi kamertje, hoe welkom kun je zijn!!!!
XX