zondag 21 maart 2010

Broches & haken

Hoi!

Ik heb van oma afgelopen vrijdag geleerd hoe ik bloemetjes moet haken. Ik heb er verschillende gemaakt, en daar voor Lana broches van gemaakt:
Deze bloem hebben oma en ik gemaakt uit een boek wat ik had, en daardoor snap ik nu ook hoe ik andere bloemetjes moet haken. Jippie!!
Deze week hebben we Juul, de hond van Thijs en Loes, te logeren gehad. Dat was dolle pret voor Kuta want we zijn iedere dag naar het bos geweest. Zo vermaken die twee zich dan:
Gr Linde

3 reacties:

Evi zei

Wauw, leuk die bloemetjes!!!

christel zei

De broches zijn super gaaf.
We hebben ze meteen op lana's spijkerjasje gemaakt en t ziet er super mooi uit.
Al heel wat leuke reacties op gehad.
Dus nogmaals.
SUPER BEDANKT.

Unknown zei

Leuk filmpje van die twee! Ze hebben echt plezier met elkaar in het water