woensdag 10 maart 2010

Echo

Hoi!
Toen ik vorige week bij de verloskundige was, twijfelde ze of ons kindje wel goed groeide. Daarom had ik gister een echo. Ze groeit gewoon goed, maar is gewoon een kleiner kindje dan gemiddeld. Niks aan de hand dus! Dit is de foto, minder duidelijk dan anders maar links zie je haar gezichtje, ze kijkt je recht aan. Je ziet haar linker oog, haar neus en haar mondje: Deze echo's zijn nog van 26 januari:
Op de 1e zie je haar voetje, daar 5,5 cm. Deze was gister al 7,4 cm!

Hier ze je haar gezichtje van voren, maar dan wel op haar zij:
Hier kijkt ze je recht aan: Heb je mijn blog van gister al gezien? Daar zie je haar kamertje!
Gr Linde

3 reacties:

Anita zei

Volgens mij lijkt ze op mama :)

Unknown zei

JOh! Spannend de verlof in dus het gaat nu echt beginnen, naar je bevalling toe. Ben heel benieuwd welke letters je gebruikt hebt!
En het kamertje ziet zo schattig uit. Nu heb ik eignelijk wel weer zin in om zwanger te worden, alleen om kamertje in te richten hihi maar nee het is goed zo. Dan geniet ik gewoon met je mee.

Grtjes Kirs (ook voor Evi)

Hannie zei

Hoi Linde
Ik wil toch even vertellen dat ik regelmatig je blog volg om te kunnen lezen en zien wat er allemaal bij jullie gebeurt.
Lieve groetjes Loek en Hannie