woensdag 1 april 2009

Update

Hoi,
Even een update, want ik heb weer allerlei leuke dingen gedaan! Donderdag hadden we onze eerste les van de fotocursus. Het was een pittige les, maar ik heb er de volle vertrouwen in dat onze leraar ons gaat leren om goede foto's te maken. We hebben zelfs al huiswerk gekregen! Als ik die foto's af heb, zal ik ze op mijn blog zetten.
Vrijdag mocht ik van Mark mijn verjaardagskadootje, ik ben 19 april jarig, vast uitzoeken. Een nieuwe compact camera:

Ik heb gekozen voor deze. Een Sony cybershot,DSC-T700. Kei plat en met touch-screen. Ik ben helemaal happy met deze camera!
De allereerste foto is uiteraard een zelfportret van Mark en mij:

Vrijdagmiddag zijn we vertrokken naar ons familieweekend, waar we tot en met maandag gebleven zijn. Het was een super gezellig weekend!! Opa en oma, bedankt!!
Zaterdag zijn we er even tussenuit gepiept om voor de laatste keer bij de creatie te gaan shoppen, hier bekijk ik met mijn tante en oma wat ik allemaal heb:

Daarna zijn Evi en ik een workshop gaan geven:


Iedereen vond het gelukkig erg leuk! Ze hebben allemaal super leuke boekjes gemaakt!
Daarna zijn we gaan gourmetten, salsadansen ( nou vooruit, ik keek toe) en hebben Aafke en ik nog even verder gescrapt! De volgende ochtend heb ik lekker uitgeslapen en ben ik daarna gaan wandelen:

Wat een mooie bossen daar, bij Berg en Dal!
Als afsluiter zijn we naar het pannenkoekenhuis geweest met z'n allen:


Dit ben ik met Aafke, mijn nichtje!
Daarna is bijna iedereen naar huis gegaan, maar wij zijn met mama, Marjolein en opa & oma nog een nachtje extra gebleven. Het was een super weekend!!
Gister hebben we van het eerste zonnetje genoten. We hebben gewandeld in het bos, op het terras gegeten én tot een uurtje of 8 lekker buiten gezeten....I love the sun!!!
In mijn volgende post laat ik jullie zien hoe ver ik ben met mijn box van cuba!
Grz Linde

2 reacties:

Evi zei

Wij hebben maandag even lekker genoten van de zon op het terras van de deksel voordat we naar Rotterdam gingen. Lekker he:)

mama zei

Wat een verrassing , ineens een heel andere lay-out van je blog. Heel leuk deze kleuren!! x