vrijdag 17 april 2009

Texel én iets héél leuks!

Hoi!
Ik zal als eerste beginnen met het héle leuke nieuws. Met pasen kreeg ik van mijn nichtje Lana dit kadootje:

Christel, de zus van Mark, en haar man Wim krijgen een kindje, en ik mag peettante worden. Super leuk, ik ben apetrots! Natuurlijk heb ik 'ja' gezegd!

Meteen na pasen zijn we met Thijs, Loes en de hondjes naar Texel vertrokken. We hebben 4 heerlijke dagen gehad! Gegourmet, op het strand met de hondjes gespeeld, op een scooter Texel rond gecrost, zeehondjes gekeken, gebowled, gevliegerd, in de zon gezeten(verbrand!), een boek gelezen, Mojito's gedronken, huiswerk voor mijn fotocursus gemaakt, etc. Oftewel...we hebben ons goed vermaakt!









Zondag ben ik jarig, dus morgen gourmetten met vriendinnetjes! Gezellig! Zondag ga ik mijn vriendinnetjes maar eens aanmoedigen bij het hockey, omdat ik normaal op zondag moet werken, heb ik daar normaal geen tijd voor. Ik vier mijn verjaardag zondag niet, want dat doe ik volgende week samen met Mark. Lekker weekendje voor de boeg dus!
Gr Linde

1 reacties:

mama zei

De foto's laten zien, niks zo fijn als met lekker weer op het mooie Texel!!!! Heerlijk! x