dinsdag 7 april 2009

Auw auw auw auw auw

Hoi!
Gister gingen Loes en ik samen weer trainen voor de Kennedymars. We dachten 'even' naar Venray op en neer te lopen. We vertrokken om 11 uur, en om 5 uur kwamen we helemaal kapot thuis. We hadden ook geen boterhammen of niks mee genomen, haha! Een beetje onderschat hoe ver we eigenlijk gingen lopen. Achter af bleek het 33 kilometer te zijn, omdat we via Heide en Ijselsteijn naar huis zijn gelopen. En nu....spierpijn! En vanavond heb ik nog wel mijn eerste salsales! Auw auw auw auw!'
In Venray wel mijn nieuwe telefoon opgehaald, en die is mooi:

Verder gisteravond met het beetje energie dat ik nog had, de achterkanten van mijn Cuba-kaarten beplakt met tekst. Dat wordt erg mooi, ik zal het de volgende keer laten zien!
Grz Linde

1 reacties:

mama zei

Geweldig zover als julie gelopen hebben, maar ook geweldig, wat een mooie gsm!!! ooral de kleur, eens een keer heel anders, vind ik gaaf x