zondag 7 december 2008

Lekker veel gedaan!

Ik ben lekker veel met scrappen bezig geweest de afgelopen dagen! Ik heb gescrapt, mijn clip-it-up opgebouwd, stempels opnieuw geordend (voor aan de clip-it-up), gewinkeld in Veghel & Heesch.
Bij de scrapboekwinkel in Heesch zit ook een kralenwinkel.Ik heb vanalles gekocht...het resultaat zien jullie snel!!

De kit hebben we opgehaald in Veghel, ik heb er zin in om er mee aan de slag te gaan, want er zitten weer leuke dingen in. ( ja je ziet het goed, ik heb de stempels al geknipt, joehoe!)

Ik ga over Cuba geen boekje maken, maar een doos. Ik heb hem al bekleed, én de bovenkant al gemaakt. De zijkanten zullen ook nog wel wat extra versiering krijgen. Daarna ga ik een soort dossierkaarten maken, voor erin!

Mijn clip-it-up! Als hij vol hangt zal ik een hele foto maken, nu ben ik er nog druk mee bezig. Maar in het weekend moet natuurlijk ook gewerkt worden, dus ik heb nog geen tijd gehad.

Ik druk bezig hihi!

Gr Linde

3 reacties:

Evi zei

Je doosje ziet er al leuk uit!

Anoniem zei

Echt een leuk idee een doos met daarin kaarten!!Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden! Heerlijk toch om weer zo lekker bezig te zijn met scrappen! x

Audrey zei

Hoi Linde, gefeliciteerd met je boekje in de CMF, erg mooi! En nu ben je al weer druk bezig zie ik, ik ben benieuwd!