woensdag 20 januari 2010

Pret-echo

Hoi!
Helaas heb ik de foto's nog niet ingescand, dus jullie kunnen onze kleine uk nog even niet bewonderen, maar wij hebben er van genoten!!
Als eerste werd ons verteld dat het 100% zeker een meisje is! Erg leuk om het nu zeker te weten, maar niet zo goed voor de portemonnee ben ik bang hihi!
Daarna keek ze alles na, en alles zit erop en eraan! De omvang van haar buikje is wel wat aan de kleine kant, dus ik moet wat rustiger aan doen om haar de kans te geven om harder te groeien. Volgende week krijg ik weer een echo, om te kijken of het al wat bijgetrokken is en om vooral ook om te kijken of de groeiachterstand niet groter wordt. Maar volgens de verloskundige zeker nog geen reden tot paniek!
Daarna gingen we verder met de 3D- en 4D-echo. Was echt héél leuk! Je kan alles super goed zien! We zagen haar af en toe gapen, dat is echt super grappig om te zien!
Een erg leuke ervaring! Ik zal de foto's zo snel mogelijk inscannen!
Gr Linde

1 reacties:

mama zei

Voor oma ook geweldig om te zien!!!