zaterdag 23 januari 2010

LO's over mijn zwangerschap

Hoi!
Zoals ik al eerder heb laten zien, ben ik een boek aan het maken met LO's over mijn zwangerschap. Iedere week van mijn zwangerschap maak ik één LO, soms gaat het over het zwanger zijn, maar soms ook gewoon over iets wat ik die week gedaan heb.
De 1e 9 weken heb ik al eerder op mijn blog gezet, maar die foto's waren super slecht. Daarom nu alle LO's die ik tot nu toe gemaakt heb, incl die 1e 9 die je dus misschien al eerder gezien hebt.
Have fun!




























Aangezien ik a.s. dinsdag al weer 28 weken zwanger ben, is er wel wat werk aan de winkel! Dus ik ga nu lekker scrappen!
Kuzz Linde

2 reacties:

mama zei

Wat is het toch een super mooi overzicht!! xx

Anita zei

GEWELDIG zo'n boek!!!!!!!
Mooie LO's. Dit is (wordt) een heel kostbaar bezit!!!
Fantastisch!!