vrijdag 29 juni 2007

Kuta heeft ons weer flink aan het schrikken gemaakt!

Vandaag was Kuta weggelopen. We laten hem altijd achter spelen met de poort open, omdat hij dat ook moet leren. Hij is hem er al een paar keer tussenuit gepeerd, maar de straffen daarna doen hem blijkbaar niets. Vandaag was hij weer weg, en nu kneep ik hem echt. We hadden heel de buurt afgefietst, en geen Kuta te bekennen. Ik had ook mama bij de politie al gebeld en die heeft onze rakker opgespoord....hij was gevonden in de C1000 op de vleesafdeling!! Wat een brutale donder haha! Ik kan er nu wel weer om lachen gelukkig, maar we moeten toch echt achter beter gaan afsluiten!

Verder heb ik gister een nieuwe kast gekregen voor al mijn scrapspulletjes!! Joehoe!! We hebben er maar een week op hoeven wachten, dus dat was super geluk! Morgen ga ik hem eens op mijn dooie gemakje inrichten! Echt fijn dat ik niet meer alles in een hoekje hoef te schuiven!
Ik ga nu weer aan het werk, want er moet ook gewerkt worden tussen het scrappen en zoeken door haha!
gr linde

4 reacties:

Anoniem zei

Maar goed dat oma zo'n goede speurneus is, want ze zat hem ook flink te knijpen en was erg blij toen ze hoorde dat hij gewoon allemaal lekkers had opgezocht!!!x

Evi zei

Jeetje, dat zal zeker schrikken zijn geweest!
Ik ben benieuwd naar de kast!!!

Anita zei

Wat een bandiet die Kuta.
Ja jullie zullen wel effe in de rats hebben gezeten zeg. Gelukkig is alles weer goed gekomen!

Anoniem zei

heey huize mastbroekman.
denk dat de peetoom haast in werking moet treden,kan toch zomaar niet dat mn peetekindje er zomaar tussenuit peert,..... gebrek aan opvoeding zeker!!!!!
ha ha,ik zou haast geloven dat jullie hond echt van mij is,luistert alleen als hij er zin in heeft,loopt gewoon weg ondanks de lijfstraffen,..gewoon paaltje in de grond met een goei touw en klaar is kees.
gr petje