zondag 17 juni 2007

De kermis zit er weer op!!!






Ik ben een weekje weg geweest maar ik ben weer helemaal terug! De kermis is super goed verlopen, echt weer hele gezellige dagen geweest en lekker hard gewerkt! Met uiteraard op maandagmiddag onze kroegentocht én dinsdag schuimparty! Natuurlijk zoveel mogelijk leuke foto's gemaakt om een leuk boekje te maken haha!

Donderdag meteen naar Heesch geweest om leuke spulletjes te kopen. Ook hebben we de kit natuurlijk weer binnen én hebben Evi en ik samen de Zutter bind it all gekocht. Dussss ik kan weer aan de slag! Ik heb er wel écht weer zin in! Deze week zoveel mogelijk ook meteen weer alles helemaal afgerond van de kermis zodat ik volgende week lekker een dagje kan gaan scrappen! Jullie zullen het resultaat wel weer zien!


Grz Linde

1 reacties:

Evi zei

Mooi...kunnen we weer gezellie gaan scrappen!!! hihi...