zondag 20 mei 2007

getagged door evi!

- Wat draag je nu?
Mijn stinkende hockeykleren, want heb net gespeeld. moet nu iegenlijk gaan douchen om te werken, maar keek eerst nog even op mijn blog...
- 2 dingen die je hebt in je relatie:
Veel plezier samen en een gezamelijk doel in ons leven
- 2 van je favoriete dingen om te doen
Whaaa...2 dingen maar?? uhm...knutselen en feesten ( = uiteten, biertje drinken, werken etc)
-2 dingen die je heel graag wilt:
Dat mijn lieve zus gezond blijft ( en de rest uiteraard ook!!) en veel lol in mijn leven.
- 2 huisdieren die je hebt:
KUTA!!! en guppies!
- 2 mensen die dit ook invullen:
Uhm? Mijn blogmaten doen dit al....
- 2 dingen die je gisteravond hebt gedaan:
Uitgeslapen, broodje gegeten bij de potdeksel, naar het bos geweest met Kuta, Nacho's gemaakt voor de daghap van vandaag en achter de bar gestaan (ohw, dat zijn er geen 2 natuurlijk...)
- 2 dingen die je vandaag gegeten hebt:
Boterham met cervelaat en zometeen: Nacho's!!!
-2 favoriete plekken:
Mijn bank en mijn werkplek= de Koets, want daar is het altijd feest en daar zie ik al mijn vrienden
- 2 dingen die je morgen gaat doen:
Uitslapen en naar de verjaardag van Linda ( en natuurlijk eerst iets moois voor haar maken!)
- 2 favoriete feestdagen:
Hemelvaart, dan zijn er gezellige dweilorkesten bij ons en carnaval ( of is dat geen feestdag? Voor mij wel haha!)
-2 heimelijke genoegens:
?? snap dat vraag niet haha!
-2 dingen die me laten lachen:
Mijn vrienden en Mark!
- 2 dingen die ik met de post kreeg:
Bills, Bills, Bills!

1 reacties:

Evi zei

Leuk en lief!!
Lastig he...om maar 2 dingen te noemen hihi...