vrijdag 16 maart 2007

Wednesdaystamper

Voor de wednesdaystamper was de opdracht Movie. dus ik heb gekozen voor een echt filmkus....om bij weg te zwijmelen!!

Verder nog een simpel ATC'tke gemaakt adhv het mooie weer, wat al weer verdwenen is..

Als laatste leuk nieuws!!!!! ik heb een digitale spiegelreflexcamera gekocht vandaag!! Alvast voor mijn verjaardag. Een beetje vroeg maar wel héél leuk. Ik vond het kei spannend maar ik ben super blij met en trots op mijn nieuwe camera!! dus morgen lekker in het bos gaan fotograferen!!

Gr Linde

6 reacties:

Anoniem zei

Prachtig uitgewerkt.

rammsteinchen zei

nice card

Anoniem zei

Great Card dear. ;9

Anoniem zei

Tolle Idee. Der Hintergrund ist klasse.

Evi zei

Leuk idee! Hij is heel mooi geworden! Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe camera!!!

Gillian zei

Wonderful Card love these spinner BG's..