zondag 4 maart 2007

Wednesdaystamper Parijs


De opdracht van deze week ging over parijs. Waar denk je aan bij Parijs? Aan héél veel!! Maar als eerste toch wel aan euro disney. Vooral omdat ik daar vorig jaar met Mark een paar heerlijke dagen gehad heb. Maar als ik nog verder denk aan Paris dan denk ik ook aan de mooie stad, die voor mijn gevoel totaal in contrast staat met disney. Disney is kleurrijk en Parijs toch iets fletser door de oude gebouwen. Daarom heb ik geprobeerd om een beetje een tegenstelling te maken in de ATC. Aan de ene kant de kleurigheid van Disney aan de andere kant de toch iets fletstere kleuren van Parijs. In de klok heb ik expres geen wijzers gezet want op vakantie lijkt er altijd even geen tijd te zijn waar je op moet letten...heerlijk!
Ik krijg nu al weer zin om op vakantie te gaan!!! In september zijn we weer aan de beurt!!
Gr Linde

5 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk gedaan!

Anita zei

Hier heb je goed over nagedacht haha. Leuk kaartje!!!
Ennuh...hoe was grease?????

Evi zei

Ik vind hem echt kei mooi!!!!

Anoniem zei

Disneyland ... great idea :-)

Catharina Maria zei

Leuk idee , frisse kleurtjes