maandag 13 december 2010

Boeke huwelijksreis Mexico 2009

Hoi1
Ik was al een tijdje bezig met het boek over Mexico, waar onze huwelijksreis heen ging, maar het kwam maar niet af omdat er steeds andere projectjes voorrang kregen. Nu is het af!
Het is een boek geworden van A4-formaat, een keer helemaal wat anders, met hele grote foto's erin. Verder niet teveel poespas, want ik vind de foto's al zo mooi! Ook heb ik voor dit projectje mijn naaimachine gebruikt, erg leuk om te doen!















Tja, en dan nu een nieuw projectje...ik wil nog een boekje maken voor een vriendin die pas is bevallen van een prachtige zoon, Wess! Én ik heb nog een idee in mijn hoofd voor een boekje over ons nieuwe huis, én ik vind het wel leuk om wat LO's over Manou te maken...dus weer plannen genoeg!
Zo meteen eerst even bijkletsen met Anja en Martijn én vanavond naar de film 'Turbo' met het personeel, gezellig!
Grz Linde

0 reacties: