vrijdag 9 april 2010

Week 30, 34 en 35

Deze Lo's had ik ook al gemaakt





Grz Linde

2 reacties:

Evi zei

Ze zijn weer leuk geworden!!

Marcia Hamelijnck zei

Leuk zeg! Vooral die met al dat stof.
Over de mutsjes:
Ik heb die wol voor die mutsjes in een winkel in Beekbergen (bij Apeldoorn) gekocht, maar het zal ook hier in de buurt wel ergens verkrijgbaar zijn neem ik aan. Het is van het merk LEI RAGAZA by Lana Grossa (100% Merino Wool).
Ik haak ze zonder patroon, omdat het bij ieder garen anders uitkomt. Maar ik snap wel dat dat moeilijk is als je nog niet zo lang haakt. Deze heb ik met haaknaald nr. 12 gedaan in ieder geval. Je begint altijd met een rondje van lossen (stuk of 4/4) en dan daarin ongeveer 8-12 stokjes. De volgende toer meerderen en dan daarna moet je dus kijken hoe groot je het wil hebben om te bepalen hoeveel je wil meerderen of juist niet. Beetje uitproberen is het eigenlijk.
Succes!