zondag 14 februari 2010

Carnaval so far....

Hoi!
Niet zo héél veel carnaval voor mij dit jaar, maar toch een paar leuke pics:Als roodkapje bij Kommer en Kwijl

Zo heb ik zaterdagmiddag gewerkt

Zo ben ik naar de optocht wezen kijken. Wat een leuk winters duo!

Gezellig!

Samen met Mark!
Een stuk minder leuke carnaval dan anders, maar ik vermaak me toch wel. Iedere dag even weg en achter de schermen bij De Koets alles op orde maken. Toch wel fijn om me nuttig te kunnen maken hihi!
Morgen Rozen Móndeg!
Grz Linde

3 reacties:

Evi zei

Leuke foto's allemaal!!!

Unknown zei

Linde!!!

I love the picture with your belly!!! LOVELY!!!! Congratulations, you look very good!!!

Raquel

Unknown zei

Het is net of je leventje gewoon doorgaat! behalve dan die dikke buik... Heerlijk dat je zo kunt genieten! Ik heb bij het boulen een leuk prijsje gewonnen voor mijn kleindochter...
Theo