donderdag 24 september 2009

Geshopt!

Hoi!
Vandaag zijn Mark, Mama en ik wezen shoppen voor de baby. We reden in eerste instantie naar Tilburg omdat daar grote verbouwingsopruiming was, dat viel behoorlijk tgen. Toen zijn we uiteindelijk in Eindhoven terecht gekomen. Ik vond het zelf erg vroeg om al spulletjes te kopen, maar heb het tóch gedaan hihi!
Ze geven je allerlei garanties zodat je nog kunt omruilen als je toch iets anders wilt, én dat je je geld terug krijgt mocht de zwangerschap nog mislopen. Omdat ik meteen wist welke kinderwagen ik wilde, waren we daar snel
uit:

Gaaf is ie hè? Het is de Mutsy 4-rider, http://www.mutsy.nl/products/4rider/options hier zie je hem uitgebreid. We hebben hem helemaal compleet, incl de gave funseat waar Mark natuurlijk meteen helemaal weg van was! We hebben de kinderwagen van mama gekregen, wat natuurlijk een geweldige verassing was!


Over het kamertje heb ik wat langer zitten denken, maar dit was toch echt precies wat ik zocht:


Deze meubeltjes zijn het geworden. Echt beach-meubeltjes! De aankleding wordt natuurlijk helemaal mijn eigen stijl! Waarschijnlijk iets met kitsch kitchen!
Ik vond het in eerste instantie wel eng om deze dingen al uit te zoeken, maar ben er nu érg blij mee!!!
Grz Linde


3 reacties:

Yvonne zei

Zo hé, die kinderwagen, die is echt gaaf!! Hebben jullie hem ook in die (prachtige) oranje kleur? En die babykamer, ik vind hem op het plaatje al helemaal geweldig! Geniet heerlijk van die voorpret!!!
XXX

mama zei

Het was geweldig om alles mee uit te mogen zoeken!! Echt een leuke middag en zo goed geslaagd! En Yvonne...alleen de funseat is oranje...:)

Evi zei

Ziet er allemaal toppie uit!!!