dinsdag 11 augustus 2009

2 boekjes

Hoi
Ik ben er weer! Het heeft even geduurd, maar ik ben weer helemaal boven water.
Vrijdag zijn we terug gekomen uit Venray, na een héle gezellige week. Vrijdag en zaterdag gewoon weer in Deurne gewerkt, zondag naar de verjaardag van oma geweest, en gister naar de Japanner! Leuke dingen dus allemaal! Bij oma was het erg gezellig, weer met iedereen bij gekletst. Bij de Japanner was het super! We waren met mama, evi, thijs, loes en opa & oma. We hebben erg genoten én gelachen! Op de blog van Evi staan denk ik binnenkort de foto's!
Zoals beloofd nog 2 boekjes te showen:
De 1e heb ik gemaakt voor Martijn:
























Je ziet wat weerspiegeling, dit komt omdat de meeste pagina's in kleine insteekhoesjes zitten. Erg kindvriendelijk natuurlijk!
De andere laat ik in de loop van deze week zien!!

2 reacties:

Evi zei

Super leuk!!!

mama zei

Wat een gaaf boekje is het geworden!x