donderdag 12 februari 2009

Taartworkshop

Hoi!
Vandaag ben ik bij De Taartwinkel een 'valentijnstaart' wezen bakken, met mama en Floor. Ik ben zelf helemaal niet van valentijn, zoete kleurtjes en hartjes, maar deze workshop kwam goed uit. Mama is namelijk overmorgen jarig en dit was haar kadootje, een gezellige dag én een mooie taart voor haar verjaardag. Behalve dat het een hart is, is er bij verder niks valentijns aan bij mij, haha!







Het was een hele gezellige dag en het resultaat vond ik zelf ook erg mooi! Echt een aanrader om ook een keer te gaan doen!
Gr Linde

4 reacties:

Anoniem zei

Het was een super leuke dag met, vind ik zelf, prachtige taarten als resultaat. Nou nog maar hopen dat ze ook lekker zijn. Mark en Linde, dank je wel!!!! x

Evi zei

Super leuk...en lekker:)

Anoniem zei

Het resultaat is geweldig. Nogmaals bedankt Linde kom woensdag maar smullen!!

Klaartje zei

OOooh die is leuk geworden!! Ik heb nog getwijfeld over deze workshop! Maar heb er alweer twee gepland staan, dus ff inhouden..... hihi! Verslavend hè dat bakken! :)

groetjes Klaartje