zaterdag 17 mei 2008

Dutch Dare #39 , Challenge Crazy Amigo's & nieuw kastje!

Hoi,
Na een zéér drukke week toch even tijd weten te maken om mee te doen aan de Dutch dare #39 én aan de challenge van de Crazy Amigo's.
Het thema van de Dutch Dare is deze keer 'huisdieren'> daar heb ik foto's genoeg van uiteraard! Dus een LO gemaakt over Kuta ( helaas zie ik net dat de foto vd LO niet zo mooi is):

Het thema van de Crazy Amigo Challenge is 'Wings'. Daar heb ik onderstaande Lo voor gemaakt:

En wat ik zeker nog even met jullie wil delen, is mijn nieuwe scrapkastje:

Deze heeft opa voor mij gemaakt, gaaf hè? Echt heel handig dat mijn papier nu lekker overzichtelijk geordend is! Opa, super bedankt!!

Gz Linde

5 reacties:

Sandy zei

Wow they are unbelievable. Amazing work.

Audrey zei

Prachtige LO's!

Femmy zei

prachtig!!!!

Anoniem zei

Ze zijn echt gaaf allebei!! x

Anoniem zei

Hoi Linde, wat een superlayouts allebei! En je boft wel met zo'n handige opa zeg...