vrijdag 21 maart 2008

Weer wat recepten erbij en weer een LO!

Hallo!
Na een druk weekje heb ik gister de hele dag en avond gescrapt! Echt heel lekker zo'n dagje!
Ik heb weer verder gewerkt aan mijn receptenboekje!
Ik heb drie verschillende recepten gemaakt:



Verder heb ik ook een LO gemaakt:

De oogjes zag ik bij de hema, en vind ik echt super leuk! Ik heb ze meteen gebruikt op mijn LO.

De foto is deze zomer gemaakt in de efteling. Ik vind het een super leuke foto en ben blij dat ik er eindelijk een LO mee gemaakt heb!

Ik heb trouwens behalve een drukke week ook een hele leuke week gehad! Dinsdag zijn Mark, Twan, Floor & ik onverwachts een avondje wezen stappen in Rotterdam. Nadat we eerst heerlijk gegeten hadden in het American Dream Café zijn we gaan stappen in de Skihut, waar later op de avond ook de feyenoordselectie hun overwinning stond te vieren! Daarna hebben we in Rotterdam geslapen en woensdag weer vroeg naar huis gereden.

Grz Linde

5 reacties:

Anoniem zei

Wat een mooie bladzijdes er weer bij! Heel gaaf dat "mijn"lasagna er ook bij is. Bij de LO van Lana en jou ben je en "S"vergeten.....x

Evi zei

Wow, super leuk! En die oogjes wil ik ook hebben!! Hi!

Anoniem zei

I like your layouts. We're working on scrapbooking today.

Paulien zei

Wat een leuke lay outs zeg...helemaal super!!!
Door Evi op jouw site gekomen!

Anoniem zei

Wat een leuke dingen maak je allemaal zeg!! Leuk om je te hebben gevonden! (Via Evi)