maandag 19 november 2007

ZIek ziek ziek

IK BEN ZIEK EN IK BAAL DAARVAN!
Gister dé dag, Nick & Simon kwamen optreden bij ons. En ik....ik ben ziek! Zelfs zo ziek dat ik mijn bed niet uit kon, dusss geen Nick & Simon voor Linde. Maar goed, get over it!
Zaterdag naar Rowen Hèze geweest, vet! Vanaf die nacht ziek geweest. Ik heb buikgriep, net zoals Mark in het begin van de week.
Máár ook een boekje af. Het is voor Anja en Mart, over Martijn hun zoon. Helaas staan de foto's bij mij steeds verkeerd om op, dus eerst de laatste foto's en dan aan het eidne pas de voorkant. Dus onderaan beginnen!














Gr Linde

2 reacties:

Evi zei

Superrrrrr leuk geworden!!!!!

Anoniem zei

Linde ik vind het fotoboekje geweldig mooi en wat een flinke baby. Doe ook de groeten aan Anja en feliciteer ze maar van ons. Linde beterschap en tot Zondag.Oma.