zaterdag 1 september 2007

Stem op Kuta!!!

Hoi!
Stem op Kuta als holland next dog model!! Ga naar www.nextdogmodel.nl. Je moet je dan eerst even registreren ( kleine moeite en bovendien sta ik nu al bijna een week geregistreerd en géén spam ontvagen via hun)Daarna kun je stemmen op Kuta, hij staat nu op pagina 77, met de foto van mijn vorige bericht. Als hij daar niet meer staat moet je het totaal aantal pagina's nemen minus 130, daar staat hij dan! Hij stond vanochtend nog in de top 10 ( van de 1600!!) maar nu niet meer, dus STEMMEN!! Zou érg leuk zijn natuurlijk!!

Verder ben ik vooral héél druk bezig om alles gereed te maken voor .....VAKANTIE!! Maandagochtend vertrekken we met Evi, Patrick, Christel, Wim & Lana naar turkije!! Joehoe!! Ik kan niet wachten! Maar nu vooral heel druk bezig om alles netjes achter te laten, we laten natuurlijk wel een kroeg achter. Oftewel, briefjes schrijven voor degene die op ons huis past, die de kroeg gaan runnen, poetsen, koffers inpakken en met Kuta knuffelen, want die ga ik wel missen!

De komende twee weken zullen jullie dus even niks van me horen, tenzij ik daar gemakkelijk op internet kan natuurlijk! Tot dan!!

(nu al) Zonnige groeten van Linde

2 reacties:

Evi zei

Toen ik stemde stond hij weer 9e!
En Patrick en ik hebben onze adressenlijsten ook even geinformeerd. Wat wel grappig is, Patrick heeft ook al een mail gehad van iemand anders om te stemmen dus het gaat goed rond!

Evi zei

Stemmen op de honden in de top tien met een 0 score helpt ook want die zakken dan!