vrijdag 17 augustus 2007

Nieuwe auto


Hier is dan eindelijk het plaatje van de nieuwe auto. Die van ons is zwart, met een panormadak én koetsbelettering. Een mooi zilver met mat-zwart logo.
Verder heb ik weinig nieuws want ik heb vooral geslapen deze week. Ik was helemaal op, ben zelfs ziek geweest, balen!! Maar na flink bijslapen én bijwerken na een week venray heb ik morgen eindelijk weer tijd....om te scrappen. Ik ben al redelijk ver met mijn boekje over extrema, maar wil het nu ook af hebben! Morgen komt Evi gezellig een dagje met mij scrappen! Vanuit het raam houden we natuurlijk goed de markt in de gaten want daar komt Balkenende, spannend, haha!
Verder hebben we voor aanstaande zondag een spaans feest gepland staan. Ik heb al sangria geregeld en heerlijke tapas, ik heb er zin in!
Maandag vertrekken Twan, Floor, Mark & ik naar Groningen voor twee daagjes shoppen, heerlijk!! Dussse weet iemand daar nog een leuke scrap/stempel-winkel?
grz Linde

4 reacties:

Anoniem zei

hoi,
nee,wel andere leuke winkeltjes waar ze mooie kleren verkopen,je komt ze vast tegen.(Ik heb trouwens maat 104-116 net of iets groot of klein uitvalt)geintje.
veel plezier.
-xxx-lana

Evi zei

uuhhhh....ik heb M of L....hihi
Tot morgen!

Evi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Evi zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.