dinsdag 17 juli 2007

Vertrek Mark

Eigenlijk zou Mark een jaartje overslaan om mee te gaan naar de Tour. Hij gaat al een aantal jaren met Movico mee om daar te werken. Normaal gesproken de hele tour, vorig jaar heb ik hem dan ook een hele maand moeten missen. Dit jaar had Mark er voor gekozen om een jaartje thuis te blijven, maar.... vorige week werd hij gebeld dat er één werknemer was afgevallen al na een paar dagen. Of Mark toch nog een paar dagen mee kon. Vanavond vertrekt hij dus voor 10 dagen naar Frankrijk. Het leek hem toch wel leuk om dan 10 dagen mee te gaan, wel weer even vrachtwagen rijden en de sfeer meemaken, maar niet een maand van huis. Vanavond breng ik hem naar Brussel airport, volgende week vrijdag komt hij weer terug. Toch wel raar. Ik zal hem echt wel missen!!
Verder ben ik donderdag begonnen met Sonja Bakker. Na altijd iedereen uitgelachen te hebben ben ik nu ook overstag. Gewoon een paar kilootjes kwijt voordat ik op vakantie ga in september. En het gaat me goed af!!

grz Linde

2 reacties:

Evi zei

We gaan gewoon 10 dagen scrappen hihi...dan is ie terug voordat je er erg in hebt!

Anoniem zei

sonja bakker maar goed ja,want op vakantie gaat t los.