donderdag 12 april 2007

ziek geweest....

Wat is het hier lang stil geweest!! Ik ben bijna een week ziek geweest. Alles erop en eraan, keelontsteking, onstoken holtes én koorts. Ja, ja, als ik het doe dan doe ik het goed!
Ik ben van vrijdag tot en met maandag bij mama geweest omdat ik boven De Koets woon en dus weinig rust heb 's nachts. Ook moet Mark gewoon werken en was het wel fijn dat ik iemand 's nachts kon roepen ( en daar heb ik gebruik van gemaakt hè mam)
Maar inmiddels ben ik weer goed uitgeziekt. Ik werk vandaag en morgen nog niet in De Koets beneden, maar ik heb nog van alles in te halen op kantoor. Dus ik vermaak me wel!!
Dan weet ik zeker dat ik zaterdag weer goed uitgeziekt ben want....zaterdag naar Nuland!! Ik ben er nog nooit geweest maar heb er erg veel zin in!
Als ik terug kom dan ga ik uiteten met Mark, Twan ( mijn baas) en Floor ( vriendin van Twan en mijn boekhoudmaat) dan vertrekken we zondagochtend, samen met ruud, met zijn 5 en naar......?????? Dat weten we niet. Twan en Floor nemen ons mee op verassingsvakantie tot en met woensdag! Spannend!! We hebben weinig hints gekregen:
- we moeten rijbewijs en paspoort meenemen
- ik moet dikke portemoné meenemen omdat we er goed kunnen shoppen
Als laatste moeten we meenemen: zwemkleren, sportkleren, nette kleren, skikleren, galajurk, stapkleren...jajajaja!! haha!! Daar trappen we niet in!!!
Jullie horen het wel!!

Gr Linde

0 reacties: